Máte nejaké otázky ?

V prípade najčastejšie kladených otázok, sme pre vás nižšie pripravili odpovede, ktoré vám môžu byť nápomocné pri riešení vášho problému

Otázky ohľadom objednávky

Otázka Ako môžem overiť stav mojej objednávky?
OdpoveďOdhadovaná doba doručenia Vašej objednávky sa vždy nachádza v potvrdení objednávky, ktoré obdržíte prostredníctvom e-mailu. V prípade, že ste registrovaný používateľ, môžete overiť svoj stav objednávky v sekcii – Môj účet.
Otázka Môžem objednávku zrušiť?
OdpoveďAk Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, prosím, neváhajte nás kontaktovať na našu E-mailovú adresu so svojím číslom objednávky a povedzte nám, prečo objednávku rušíte. Vašu žiadosť o zrušenie objednávky spracujeme hneď ako to bude možné a obratom Vám zašleme potvrdenie o vrátení peňazí (pri platbe inej ako dobierka). V prípade zrušenia objednávky môže trvať niekoľko pracovných dní, kým bude platba viditeľná na Vašom účte, v závislosti od typu platby, karty alebo Vašej banky.

Čo ak už objednávka bola odoslaná?

V prípade, že chcete zrušiť doručenie Vašej zásielky, odporúčame Vám kontaktovať priamo prepravnú spoločnosť, ktorá Vám zásielku doručuje. Ak Vašu žiadosť nestihnú medzičasom spracovať, stačí, ak zásielku nepreberiete a prepravná spoločnosť ju odošle naspäť k nám. Akonáhle Vašu odmietnutú zásielku preberieme a spracujeme, budeme Vás informovať o jej zrušení a prípadnom vrátení peňazí.

Otázka Neobdržali ste potvrdenie od vašej objednávky? Overte si či je všetko v poriadku
OdpoveďSkontrolujte sekciu „Nevyžiadaná pošta“ alebo iné filtre, ktoré vo Vašej e-mailovej schránke používate, napr. „Reklamy“ či „Spam“.
Uistite sa, že ste Vašu objednávku úspešne odoslali, či platba bola akceptovaná.

Ak ani naďalej neviete nájsť Vaše potvrdenie, je možné, že ste pri vyplňovaní Vašich osobných údajov urobili chybu v e-mailovej adrese alebo bola Vaša platba z nejakého dôvodu neúspešná. V takom prípade nás kontaktujte na našu E-mailovú adresu a opíšte nám Váš problém, aby sme ho spolu mohli vyriešiť čo najskôr.

Otázka Môžem vykonať zmenu objednávky?
OdpoveďBohužiaľ, po prijatí Vašej objednávky nie je možné vykonať žiadne zmeny, vrátane zmeny farby/veľkosti okuliarov, spôsobu doručenia, či platby.

Ak Vaša objednávka ešte nebola odoslaná, môžete ju zrušiť a vytvoriť jednoducho novú.

V prípade, že chcete Vašu objednávku zrušiť, prosím, kontaktujte našu E-mailovú adresu so svojim číslom objednávky. Vašu žiadosť o zrušenie objednávky spracujeme hneď ako to bude možné a obratom Vám zašleme potvrdenie o vrátení peňazí

Otázky ohľadom platby a akciových kupónov

Otázka Ako formou môžem zaplatiť svoju objednávku?
OdpoveďAktuálne ponúkame platbu formou týchto platobných metód: Kreditná karta a Dobierka.

Všetky platby sú uskutočnené prostredníctvom platobných brán, ktoré využívajú najvyspelejšie technológie v oblasti ochrany osobných údajov a vylučujú možnosť podvodov.

Otázka Ako uplatniť zľavový kupón?
OdpoveďZľavový kupón musíte vyplniť v rovnakej forme a bez medzier tak, ako ste ho dostali/našli na našej stránke. Jednoducho prepíšte alebo skopírujte kód kupónu do kolónky „Zľavový kupón“ v košíku.

 

Kupón je jednorázový!

Otázky ohľadom vrátenia produktu

Otázka Môžem okuliare vrátiť?
OdpoveďÁno, samozrejme! Vďaka možnosti vrátenia tovaru až do 30 dní od dátumu doručenia u nás nakupujete bez akéhokoľvek rizika.

V prípade, že okuliare nezodpovedajú Vašim predstavám alebo nesedia Vášmu typu a veľkosti tváre, môžete nám ich vrátiť v priebehu 30 dní od doručenia.

Otázka Môžem okuliare vrátiť a vymeniť ich za iné?
OdpoveďAk sa rozhodnete vrátiť produkt, nie je možné Vám ho v rámci tej istej objednávky vymeniť za iný. Po obdržaní Vami vráteného produktu bude Vaša objednávka automaticky zrušená a peniaze vrátené na Váš účet.

V prípade, že máte záujem o iný model, farbu alebo veľkosť, všetko čo musíte urobiť, je vytvoriť si na našej stránke novú objednávku.

 

Kupón je jednorázový!